Saturday, March 6, 2010

Sepetang Bersama Floy

TT: Tukang Tanya
FH: Floy Hebat

TT: Assalammualaikum saya ucapkan kepada Encik Floy..
FH: Hebat, jangan lupa perkataan Hebat..
TT: Err..yeah yeah..jadi apa khabar En. Floy?
FH: Hebat!
TT: Ok2..apa khabar En Floy Hebat?
FH: Saya bukannya hebat sangat pon..panggil sahaja saya Floy.
TT: Douche bag betul la En. Floy ni.
FH: Douce bag? Ape tu?
TT: Oh, douche bag maknanya orang hensem.
FH: Oh ye ke..hahaha..betul la tu kot.
TT: Yeah2..what a moron. So anyway, apa projek terbaru En. FLoy?
FH: Saya sekarang semakin bz dengan test dan quiz dan assignments. Maklum lah, sejak
menjadi student ni, sibuk je memanjang. Student life la bak kata mat saleh.
TT: Hm2..betul tu. En. Floy belajar di mana dan mengambil jurusan apa?
FH: Saya berlajar di UiTM shah alam, mengambil Degree in Computer Science
(Multimedia). Sekarang part 4.
TT: Uitm Shah Alam? Kat mana tu ye?
FH: Di shah alam. Klau awak masuk situ dan nampak populasi Melayu 99%, dah betul la
tu awak di Uitm shah alam.
TT: Oh ok. Jadi soalan seterusnya. En. Floy ni gay ke?
FH: Soalan apa tu? Awak ni takde etika ke?
TT: Tapi saya ada bukti.
FH: Huh..err...err..bukti apa? Tunjukkan klau betul!

TT mengambil laptopnya dan menunjukkan sebuah file .jpg kepada FH.

TT: Jadi macam mana sekarang? Bukti depan mata.
FH: We end here.

FH pon melangkah pergi meninggalkan TT selepas menghancurkan laptop TT.

1 comment: