Saturday, August 21, 2010

Gua Suka Seluar Koyak Rabak



"Sejak bila ko dah pandai pakai seluar koyak2 ni?"

Tanya seorang teman.

Gua berjiwa grunge sebenarnya. Hidup gua bermula dengan alunan muzik nirvana, butterfingers, alice in chain, silverchair dan banyak lagi.

Zaman2 grunge tengah hot kat tempat gua, wajib pakai seluar koyak rabak kat area lutut..lagi style klau di jahit2 secara grunge. Memang orang tengok hina, macam takde duit, takda maruah, tapi itu la diri gua sebagai seorang grunge yang sejati.

Bila dari kecik gua dah dididik dengan grunge, sampai kebesar gua tak bole buang benda ni. Thats why sampai sekarang gua hati kering pakai seluar koyak rabak pegi kelas, tak kira apa orang nak kata. Janji gua selesa.

Ya, gua selesa pakai seluar koyak rabak.



Lagipon gua takde duit sangat..nak jahit seluar pon dah macam nak beli seluar baru.

End!

No comments:

Post a Comment