Thursday, September 9, 2010

ORANG BERAYA TAPI GUA MASIH BEKERJA

Raya tahun ni penuh dengan stress. Nak bagi ucapan raya kat orang pon rasa malas. Padahal SMS je. Nak menaip message bagaikan kena merempuh lautan api penuh ikan jews (hahha...racism)dan bermacam-macam lagi.

Ramai member gua hantar SMS kat gua wish selamat hariraya. Selamat hari raya, maaf zahir batin, ada ketupat lemang jangan jamah sorang, blablablablablablabla...

Sebagai menghargai penat lelah diorang mengSMS gua, gua pon SMS diorang balik wish selamat hari raya...

"Selamat hari raya"

Itu je gua hantar. Gua rasa itu la SMS wish hari raya yang paling ringkas pernah gua hantar.

Next year gua nak hantar 'SHR'.....

Mesti kena maki hamun berbakul2 ni...hahahaha

Anyway, selamat hari raya.

Kad raya khas untuk pembaca2 yang pervert


original image

No comments:

Post a Comment