Thursday, September 9, 2010

MINTAK PENUMBUK ORANG

2 entry dalam masa 1 jam...FTS!!

MemberGua:
"Ko study kat mana skarang?"

Gua:
"Kat UiTM Shah Alam.."

MemberGua:
"La...kat Shah Alam ke? Gua tau sangat tempat2 kat situ..seksyen 7, OLE2, seksyen 24, bbalbalbalbalbal"

Gua:
"Hebat lu..lu slalu lepak kat mana dulu?"

MemberGua:
"Dkat pusat komersial..ramai aweks2 lawa duk lepak situkan..gua lepak la situ..cuci mata pon sedap bai..haha"

Gua:
"Lu memang kaki kumpul dosa la wei.."

MemberGua:
"Ala, saja nak menikmati keindahan alam. Lu duk mana?"

Gua:
"Gua? Gua duk kat PJ.."

MemberGua:
"PJ???? Biau (slang orang melaka, madang nau (asyik/selalu) 'r' jadi 'u') benau ko. PJ jauh wei dari Shah Alam..ko ulang alik ke dari sana?"

Gua:
"Ye la...ulang alik le..ala..PJ ngan UiTM mane jauh beb...dalam 10 minit mcm tu je..itupon termasuk traffic light"

MemberGua:
"Pale otak lu la bai...gua duk Shah Alam 5 tahun, gua tahu le..PJ ngan Shah Alam 10 minit? FTS la wei!"

Gua:
"Lu tak percaya sudah...tapi itu la kenyataan.."

MemberGua:
"Lu ni gila la..Petaling Jaya-Shah Alam 10 minit???? GIla wei...gila!!"

Gua:
"Petaling Jaya korokmu...bukan Petaling Jaya la"

MemberGua:
"Hah???? PJ, Petaling Jaya la kan? Habis takkan Bukit Bintang pulak.."

Gua:
"Lu ni...PJ tu maksud gua PADANG JAWA...PADANG JAWA...bukan Petaling Jaya.."



Lepas tu sebulan member gua tak contact2 gua. Terus terputus hubungan. Dengar kata sekarang dia dah join tabligh.

No comments:

Post a Comment