Monday, April 5, 2010

GUA SUKA TAK TIDUR MALAM

Seingat gua, last gua tido malam, adalah 2 hari yang lepas. Kalau lu jumpa gua sekarang, lu bole tengok mata gua dah merah abis dah, tunggu keluar api je dari mata, macam cyclops.

Demm~~

Cari duit tambahan punya pasal, gua sanggup tak tido malam.



Padahal petang dah puas bantai tido.
BITCH!

Anyway, gua tengok sekarang, banyak blog yang tumbuh macam cendawan. Ada laki, ada perempuan, ada pondan, ada juga asshole.

Yang blog tuannya perempuan, seronok la, ye la, pompuan kan..sapa yang tak suka perempuan?

LU HABAQ SIKIT KAT GUA!

Anyway, bila gua usha2 blog2 pompuan ni, gua terfikir....

"BETUL KE DIORANG NI PEREMPUAN?????"

Atau...

"DALAM BLOG NI DIORANG PEREMPUAN, TAPI SEBENARNYA DIORANG ADALAH LELAKI YANG MENYAMAR JADI PEREMPUAN, TAK SEDAR ADA BENDA TERGANTUNG DI CELAH KELENGKANG MEREKA"

Gua serahkan pada lu orang semua untuk menilai semua ini.

Yang gua tau....

MATA GUA DAH MERAH LA SHIAALLLL!!!


p/s...sori guys..too many works to be done in short notice..no crappy artworks for now

No comments:

Post a Comment